Moji dragi

kupala-se

Moja cerka Lena

bobans

Moj sin Boban

4 reagovanja so far »

  1. 1

    Nena3110 said,

    Divno je što si nam predstavila svoje najdraze, prelepi su, zaista.
    Neka su Ti zdravi i srecni.

  2. 2

    Nena3110 said,

    Neznam da li dobro pošaljem, jer ja često napisem neku porukicu na Tvom widgetu, Pa za svaki slucaj i ovde da napisem
    Pesma je Pabla Nerude, pise na dnu, nego nisam lepo odvojila ni pesmu ni autora od ostalog teksta, pokusala sam na izmeni da to promeni, ali neće.
    Naravno da možeš da je staviš. to je opšte dobro. Poljubac

  3. 3

    Nena3110 said,

    Eto, a samo da znas koliko sam puta pisala na ovom widgetu.
    Hvala Tebi za redovno pracenje mog bloga.

  4. 4

    MMMila said,

    DIvna ti je porodica!


Comment RSS · TrackBack URI

Ostavite odgovor

