„Moja mladost beshe kao bura neka,
Blistavo mi sunce tu i tamo sjalo:
Grmelo je, lilo, pa me pustosh cheka
U vrtu gde zrelih plodova je malo“.

Ovo je Bodler za mene napisao.

3 reagovanja so far »

  1. 1

    Shishka said,

    Čitam redovno Tvoje mudrosti dana… I baš mi prijaju , moram da kažem,..
    Čovek se malo izdigne iz svakodnevnice i dublje razmisli o svemu!
    Nemoj da prestaješ da nam obogaćuješ misli!

  2. 2

    radica said,

    Toliko istinito, draga Gico!
    Hvala Bogu i na to malo plodova!
    Uzivajmo sto ih ima!
    Pozz od Radice

  3. 3

    gica 11420 said,

    Hvala vam, drage moje prijateljice.
    Naravno da cu jos pisati.


Comment RSS · TrackBack URI

Ostavite odgovor

