Fimo (novo otkrice)

Od drugarica sa foruma Moj rucni rad, kao rodjendanski poklon dobih puno poklona, aki kao kruna svega puuuunu kutiju Fima.Za one koji mozda ne znaju Fimo je polimerska glina koja je savrsena za ono cime se ja trenutno bavim a to je, meni svojstvena, „umetnicka izrada“ unikatnog nakita.
Nesto od te kolicine sam se usudila da potrosim.

pasionfruit

Pasion fruit

veliki

Big

3 reagovanja so far »

  1. 1

    Shishka said,

    Vrlo, vrlo lepo Dragice!! Ovo je sjajan početak u druženju sa fimom!!
    Puno sreće, i da SVE lepo potrošiš i obrneš beskonačno puta u prodaji!!

  2. 2

    Nena3110 said,

    Odlično, draga, i medaljon i ogrlica.
    Drago mi je što Ti dobro ide!

  3. 3

    gica11420 said,

    Sve je mnogo lepse u prirodi samo mi slikanje za sad pravi problem a i vreme napolju je lose.Nema nista bez prirodnog svetla.Sad gledam na blogu lepse su mi ove slikane mob. telefonom ali su slikane napolju.Rolatic mi se malo „spljeskao“ jer sam bila nestrpljiva da sacekam da se malo ohladi.Eto

    U svakom slucaju hvala vam.


Comment RSS · TrackBack URI

Ostavite odgovor

