Nova godina kuca na vratima?!

glitery-gica

Ja i „dragi“ vec spremni!!!

6 reagovanja so far »

  1. 1

    blago vama 🙂 lep provod želim!!!

  2. 2

    Nena said,

    Meni Nova godina ne donosi mnogo radosti. Ne volim gužve, jurnjavu, kao da se ništa neće vise događati posle 312.12.
    A sve ostaje isto.
    Ipak po malo i mene uhvati to raspoloženje i uzbuđenje.

  3. 3

    gica11420 said,

    Ja volim sve praznike.Kaze jedna moja drugarica,slavila bih i kuci rodjendanJedva cekam da poznem da kitim.

  4. 4

    radica said,

    Ala ste se doterali , svetlucate skroooooz!
    🙂 Super!

  5. 5

    Veshtichanstvena)))) said,

    Ah…praznicna carolija)))))Obozavam praznike,pa iako su sasvim passe kako mnogobrojni kazu)))Drago mi je videti da se ipak neko raduje svemu sto praznici znace i donose…

  6. 6

    gica11420 said,

    Hvala Biljo 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Ostavite odgovor

