Mastik test 2

 

Narykvica, malo je prazna ali dodacu neke „dzidza-bidze“ izmedju, imam.

5 reagovanja so far »

  1. 1

    Danijela said,

    Narukvica je lepa,jos kad je malo dopunis bice bonbonica 🙂
    Ne znam zasto sam bila ubedjena da sam ostavila komentar kod tebe,a nisam…
    Nadam se da se ne ljutis,drugi su te nekako obisli kada je u pitanju tagovanje,ali ja nisam 🙂
    Verovatno znas o cemu se radi,ako ne znas,svrati na moj blog da vidis 🙂
    Neces mi zameriti?
    http://studioideja.blogspot.com/2008/10/blog-igrarije.html

  2. 2

    gica11420 said,

    Thanks Danijela, ja isto zaboravim sta mi je na blogu a sta na forumu.
    Nisam se ukljucila u tagovanje jer sam jos nova.
    Ali hocu, sto da ne.

  3. 3

    Škrabalica said,

    Ja nikako da poverujem da je ovo mastik! Super je ispao!

  4. 4

    gica11420 said,

    Veruj mi skrabalice da mi svi ne veruju.Cak ni ovi moji (prijatelji i familija) koji su videli.
    Kao ma ‘ajde ‘de moze soda bb i gustin ovako…….

  5. 5

    Nena said,

    Divno je, bravo!


Comment RSS · TrackBack URI

Ostavite odgovor

