My way

Bojim se da ce se neke stvari koje imam u racunaru i u glavi nepovratno izgubiti i ovaj blog je jedan od nacina da to sacuvam.Da je bilo srece da je moja drugarica Sanja iz Brckog imala svoje fotografije i njene prekrasne pesme i tekstove na nekom blogu, sada ne bi sve bilo izgubljeno u vihoru rata.  Najvise joj kaze, zao fotografija. Sve je nestalo……….

 

Zovem se Dragica Milojevic (devojacko Savkovic) zao mi sto ga pisem u zagradi jer mi je prelepo i reeetko bas. Imam 44 godine i malo od zivota, lepog.

Dvoje divne dece, Bobana 25 godina po zanimanju PC serviser (od njega poznavanje rada na racunaru)

 

 

on  mrzi ovu sliku ima da poludi ali ja je obozavam.

 

 

I moja mezimica Lena 10 godina

 

 

 

nemam trenutno bolje u racunaru sorry.

3 reagovanja so far »

  1. 1

    minnie said,

    Simpatican ti je blog, svidja mi se red slika, red teksta. Ja se jos ucim kako da se snadjem sa svojim blogom, gledala sam tutorijale o postavljanju slika, ali nisam to bas dobro skontala. Ako imas neki savjet za mene javi, pozdrav.

  2. 2

    gica11420 said,

    Ostavila sam ti poruku,ako jos sta treba javi, tu sam.

  3. 3

    Nena3110 said,

    Divnu porodicu imaš. Uskoro, da dodje snajka i da se porodica uveća.


Comment RSS · TrackBack URI

Ostavite odgovor

